Shop Mobile More Submit  Join Login
DO NOT WANT by vaporotem DO NOT WANT by vaporotem
A quicky OC drawing cause Flopp is working.. and i need to make her something .
Based on a Pokemon NET battle cause we'r awesome and dont have Pokemon DS BD ... -sob-

Her Ed is the most horrible thing in the world~:heart:

Ed© *floppyneko
Shooky & art © mee

Pokemon © /nintndo


P.S: I WON THAT BATTLE!! |:< cause unlike OTHER people, she doesnt change pokes every 10 second and kill me with a damn Gardevoir |:1
Add a Comment:
 
:iconrevan005:
Revan005 Featured By Owner Jun 24, 2017
Poor girl.:XD:
Reply
:iconroseluck2234:
roseluck2234 Featured By Owner Feb 21, 2017  Student Artist
poor girl
Reply
:icongorchard:
Gorchard Featured By Owner Feb 23, 2016
Man, this accuracy is too real.
Reply
:iconfredory:
Fredory Featured By Owner Edited Feb 22, 2016  Student General Artist
Ed: Do you like me now?


I'm sorry XD
Reply
:icongorchard:
Gorchard Featured By Owner Feb 23, 2016
You win.
Reply
:icondiamondwolf12:
Diamondwolf12 Featured By Owner Feb 18, 2016  Student Digital Artist
XD "nope, stop right there I'm not doing that"
Reply
:iconowen4402:
owen4402 Featured By Owner Jan 14, 2016
nope
Reply
:iconinfera27:
infera27 Featured By Owner Aug 17, 2014  Student Artist
XD
Reply
:iconziggy-foxcat:
Ziggy-FoxCat Featured By Owner May 18, 2014  Student Digital Artist
I hate that move so much. ;u;
Teaches me for not having an even gender distribution in my team. :dummy: I didn't think it would be at all important...
Reply
:iconanntheazelf101:
anntheazelf101 Featured By Owner Dec 21, 2013  Hobbyist General Artist
HAHAHA
Reply
:iconcyb3rc0w:
CYB3RC0W Featured By Owner Aug 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
XDD
Reply
:icontwoeliz:
twoeliz Featured By Owner Aug 5, 2013  Professional Traditional Artist
I don't know what is this about but is so funny XD
Reply
:icongoutofang1:
Goutofang1 Featured By Owner Jun 2, 2013  Student Traditional Artist
giggity
Reply
:iconvalkyriekago:
ValkyrieKago Featured By Owner Jul 16, 2012
XD lol
Reply
:iconpinkbluebibliofreak:
pinkbluebibliofreak Featured By Owner Mar 19, 2012  Hobbyist Writer
love your style of coloring, love the expression on their faces, love your choice of words .. hell i love everything about this masterpiece :heart:
Reply
:icondeathnotefan88:
deathnotefan88 Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
ikr?
Reply
:iconrandomfoxfan:
RandomFoxFan Featured By Owner Oct 30, 2011  Student Artist
lol
Reply
:icon008999:
008999 Featured By Owner Sep 29, 2011
who else but quagsire?
Reply
:icontwin-gamer:
Twin-Gamer Featured By Owner Sep 5, 2011
Lol! xD fantastic xD
Reply
:icontexasdreamer01:
TexasDreamer01 Featured By Owner Mar 2, 2011
:rofl:
Reply
:iconhidennka:
Hidennka Featured By Owner Feb 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
Random deviation link FTW!
This is just pure win. Haha Vaporeon's face! :D
Reply
:iconduckboy314:
duckboy314 Featured By Owner Feb 3, 2011
LoL!
Reply
:iconlatia-glace:
Latia-Glace Featured By Owner Feb 3, 2011  Hobbyist
....Poor Shooky ^^;
Reply
:iconauralphawolf:
Auralphawolf Featured By Owner Jan 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
Well he did go to the trouble of getting dressed up. Dinner and a movie would be a nice gesture. Nothing serious, but at least be considerate of his feelings. Ha ha! Just kidding. Aurora beam his butt.
Reply
:iconrouthich:
Routhich Featured By Owner Jan 25, 2011
How can anyone Love that thing? :icondonotwantplz:
Reply
:iconbluerowan:
BlueRowan Featured By Owner Jan 5, 2011
Wait I ment I felt sorry for Shooky. Oops wrong Pokemon. :ashamed:
Reply
:iconbluerowan:
BlueRowan Featured By Owner Jan 5, 2011
Always wondered what the Pokemon think when this happens. Poor Ed...
Though I will crack up laughing at his face even if I feel sorry for him. :XD:
Reply
:iconmokena16:
Mokena16 Featured By Owner Dec 8, 2010  Hobbyist Artist
Thats so cute :D i wish i had one hehe :mangapunksai:
Reply
:iconzabomb35:
zabomb35 Featured By Owner Nov 29, 2010
hahaahah...epic
Reply
:iconmarlock94:
Marlock94 Featured By Owner Nov 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I agree with Shooky, who would even THINK about falling in love with a Quagsire >.>
Reply
:iconlobotomybunny:
LobotomyBunny Featured By Owner Nov 6, 2010
I always wondered about that move....
Reply
:icondeoxys9368:
Deoxys9368 Featured By Owner Oct 28, 2010
lol funny vaporeon XD
Reply
:iconzekkentak:
Zekkentak Featured By Owner Oct 9, 2010  Student General Artist
I never in my life played against
battling other people with their Pokémon online..:o

Is it fun? :?
Reply
:iconwaywarddemon:
WaywardDemon Featured By Owner Oct 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
hehehe lolz ..interesting this was my first fave ever ^,^
Reply
:iconmegui01:
megui01 Featured By Owner Jul 31, 2010  Hobbyist General Artist
OMG!! very fun. xD
Reply
:iconbagoly:
Bagoly Featured By Owner Jul 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
WAH thats so cute!
Reply
:iconsilvazetz:
silvazetz Featured By Owner Jun 24, 2010
LOL
Reply
:icontherossofuoco:
TheRossoFuoco Featured By Owner Jun 23, 2010
XD
Reply
:iconakato1:
akato1 Featured By Owner Jun 21, 2010
vaporeon's face like "no way!" is awesome xDDD
Reply
:iconsilverlegends:
Silverlegends Featured By Owner Jun 14, 2010  Hobbyist General Artist
:iconvaporeonplz: :iconnotimpressedplz: XD
Reply
:icongingafurry:
Gingafurry Featured By Owner Jun 9, 2010
xD Rofl.. so indeed..
Reply
:iconevilbass159:
evilbass159 Featured By Owner Jun 1, 2010
THAT is funny!
Reply
:iconghost-spectre:
Ghost-Spectre Featured By Owner May 27, 2010
BWAAAHAHA! Funny thing, a friend of mind named his Quag Giggidy. So this makes this all that funnier for me.
Reply
:iconrissie-the-husky:
Rissie-the-Husky Featured By Owner May 17, 2010  Student Interface Designer
Lol this is teh lolz. XD Luv the expressions. :meow: :+fav:
Reply
:iconchibifoxkeh:
ChibiFoxKeh Featured By Owner Apr 18, 2010
LOL XD XD XD XD
Reply
:iconevalsquids:
EvalSquids Featured By Owner Apr 15, 2010  Student General Artist
i hate it when that happens to you in the pokemon games i kinda feel bad for them xD
Reply
:iconrokumi:
Rokumi Featured By Owner Apr 12, 2010
I love Shooky's face expression. xD
nice job.
Reply
:iconcrippletron:
Crippletron Featured By Owner Apr 1, 2010
Shooky: "Damn game mechanics!"
Reply
:iconakkita:
Akkita Featured By Owner Mar 26, 2010  Hobbyist Digital Artist
This is great. xD
I've always hated that attack.

Shooky's expression is amazing. : D
Reply
:iconflame-the-charmeleon:
flame-the-charmeleon Featured By Owner Mar 22, 2010  Hobbyist General Artist
I would say the same thing Shooky. O.O
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
May 29, 2007
Image Size
376 KB
Resolution
793×800
Thumb

Stats

Views
163,827
Favourites
6,498 (who?)
Comments
997
×